سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوهستان دیار عالمان
در این وبلاگ قصد دارم ضمن معرفی روستای عالم پرور کوهستان،در حد توان پیرامون موضوعات گوناگون دینی،مطالبی عرض کنم. 
قالب وبلاگ

باقرزاده


به گزارش رجانیوز، سردارسید محمد باقرزاده، مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگ دفاعی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی در گفت‌وگو با رسا گفت: با تعریف یک خاطره رسا می‌توان خیلی از مسایل پیرامون ایشان را روشن ساخت البته در ابعاد شخصیتی آن مرحوم بحث زیاد است و فرصتی مناسب طلب می‌کند.
 

 
وی افزود: در مقطعی از زمان احساس کردم که عملی خلاف شرع قرار است در سطوح بالا تصمیم‌گیری و اجرا شود لذا احساس وظیفه کردم که باید مقابل این عمل و تصمیم ایستاد.
 
سردار باقرزاده گفت: جهت کسب راهنمایی در این زمینه به خدمت حاج آقا مجتبی تهرانی رسیدم و عرض کردم چنین تصمیمی در حال برنامه‌ریزی است و بنابر اجرای آن است،برای مقابله با آن چه باید کرد؟ حاج آقامجتبی ‌تهرانی به بنده گفت شما زیرک باشید و به آن افراد بگویید که اگر راستگو هستند، این طرح را خدمت حضرت آقا (رهبر معظم انقلاب) برسانند و اگر ایشان این طرح را تصویب کردند، شما آن را اجرا کنید.
 
سردار باقرزاده در پایان ذکر خاطره ابراز داشت: حاج آقا مجتبی تهرانی به بنده گفت هر دستوری که رهبر ‌معظم انقلاب فرمودند، عمل کنید چراکه ایشان علمدار و جلودار هستند و همه باید پشت سر این رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حرکت کنند، البته این مسئله به عرض مقام معظم رهبری رسید و ایشان آن کار را تایید نفرمودند و آن‌ عمل خلاف شرع هم انجام نشد.
 


[ پنج شنبه 91/10/14 ] [ 4:23 عصر ] [ سید زین العابدین رشید کوهستانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بنده سید زین العابدین رشید کوهستانی،اهل روستای کوهستان از توابع شهرستان بهشهر هستم. از سال 1374 وارد حوزه علمیه شدم وپس از طی تحصیلات مقطع مقدمات و سطح در حوزه علیمه فیضیه مازندران بابل،در سال 1382 وارد حوزه علیمه قم شدم و در کنار تحصیل در فقه و اصول و شرکت در درس خارج فقه و اصول مراجع بزرگوار آیات عظام سبحانی و مکارم شیرازی،در رشته تخصصی تاریخ اسلام و تشیع در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصل گردیده ام.
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 197343